Mesothelioma Cancer Facts

23.10.09

Mesothelioma Cancer Facts Mesothelioma është një lloj kanceri që shfaqet më shpesh në mesin e njerëzve të moshuar. Kanceri i shkaktuar nga efektet e ekspozimit ndaj asbestit që ndikon membranave të organeve tona jetike si zemrën dhe mushkëritë. Mesothelioma kanceri nuk është diagnostikuar lehtë për shkak të faktit se kjo lloj simptome të paraqet kancer janë shumë të ngjashme me sëmundje të tjera të tilla si pneumonia që janë shumë më të zakonshme. Pleural Mesothelioma Pleural Mesothelioma është formë commonest e kësaj sëmundjeje dhe llogaritë për rreth 75% të të gjitha rasteve të kësaj sëmundjeje. Ky lloj i kancerit (Pleural Mesothelioma) sulmet dhe ndikon në rreshtim të mushkërive dhe paraqet simptoma të përbashkëta, të tilla si vështirësi në frymëmarrje, kollitjes dhe wheezing, dhimbje gjoksi, vështirësi në gëlltitjes dhe në rastet e avancuara, humbje peshe dhe ethe. Këto simptoma janë shumë të zakonshme për të sëmundjeve të tjera, por të gjithë ata që ka ndonjë prej tyre duhet të konsultoheni me mjekun e tyre menjëherë sapo të jetë në anën e sigurt sidomos në qoftë se ata kanë qenë të ekspozuar ndaj asbest në të kaluarën. Peritoneal Mesothelioma Peritoneal Mesothelioma është një formë më pak të zakonshme të Mesothelioma dhe ky lloj kanceri prek bark. Peritoneal Mesothelioma ndikon peritoneum) (rreshtim barkut dhe gjetur shpesh te njerëzit të cilët kanë qenë ekspozuar ndaj asbestit dhe llogaritë për rreth 20% të të gjitha rasteve Mesothelioma. Simptomet e Peritoneal Mesothelioma janë si vijon: dhimbje barku, fryrje të barkut, humbje peshe, humbje e oreksit, dobësi dhe të përzier. Rëndësinë e diagnozat e hershme Njerëzit të cilët kanë punuar me asbest ose kanë qenë të ekspozuar ndaj substancave janë në rrezik të zhvillimit të sëmundjes. Një nga gjërat më të rëndësishme që ne duhet të kujtohet kur të merren me këtë kancer është se më parë ai është zbuluar më mirë kështu që rezultati të shpejtë veprimi është i nevojshëm. Diagnoza e hershme të sëmundjes është i një rëndësie të madhe në mënyrë që ajo mund të trajtohet shpejt. Me kalimin e kohës kur është me rëndësi që kanë të bëjnë me Mesothelioma, më parë ai është zbuluar më shumë mundësi kemi për sukses në trajtimin e tij.

0 komentet:

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info

100% Falas,Takime Online
by You4Dating.com

Emisioni ne TVSH- Shendeti s'ka cmim

Tirane, farmaci e klinika te paligjshme

  © You4Dating mundesoi'kete Publikim Kliko Vizito per me Teper Hap nje Konto Falas

ShkoLart