Lung Cancer Warning Signs - Early Detection of Lung Cancer Can Save Your Life

23.10.09

Kanceri i mushkërive e nënshkruan Warning - Zbulimi i hershëm i mushkërive Kanceri mund ta shpëtojnë jetën Zbulimi i hershëm i kancerit të mushkërive shenja paralajmëruese - ose llojet e tjera të sëmundjeve - është vendimtare për të ndihmuar për të gjetur një kurë për sëmundje. Në të vërtetë, më parë një është në gjendje të mësojnë më shumë për sëmundjen, shanset më të mirë ata kanë për luftimin e sëmundjes. Duke paralajmëruar shenja kanceri i mushkërive janë të ngjashme me njohjen e simptomave të sëmundjes. Prandaj, duke pasur njohuri të mjaftueshme e kushteve të tjera që lidhen me këtë sëmundje do të jetë e dobishme. Më poshtë është një listë e kancerit të mushkërive shenja paralajmëruese ju duhet të mbajtur një sy nga afër: • Persistent kollitjes • Prania e gjakut ose mukusit kur kollitet • Humbja e oreksit humbje të peshës që rezulton • Ndjenja e gulçim • Pneumonia, bronkit, apo sëmundje të tjera respiratore të lidhura me • dhimbje e vazhdueshme në gjoks, mbrapa, apo qafë • ethe Uncharacteristic Ju duhet të paguani vëmendje për çdo ndryshim në trupin tuaj edhe pse, sepse shumica e simptomeve nuk janë të dukshme, derisa ata kanë arritur fazën e avancuar. Pasi të keni vendosur këto simptoma, nuk janë hapa themelore dhe informacione të mëtejshme ju duhet të dini. Përhapja e mushkërive Kanceri Kanceri i mushkërive është shkaktuar nga prania e qelizave të kancerit. Këto qeliza abnormale të vazhdojë të ndarë më vete, pa pas një qëllim të veçantë apo model. Për shkak të kësaj natyre në qeliza, ata kanë potencialin për të shkatërruar indet fqinje të trupit. Në fakt, ata gjithashtu mund të zhvillohet në një tumor i keq që mund të pushtonin i qarkullimit të gjakut tuaj dhe dëmtojnë sistemin limfatik. Procesin e njohur si perhapen është përgjegjës për përhapjen e qelizave kanceroze të tilla që tumori fillestar mund të shkaktojë kancer rritjen e tumorit të reja në pjesë të ndryshme të trupit. Përsa i përket përcaktimit të normës në të cilën këto qeliza të kancerit të përhapur, kjo varet shumë nga lloji i qelizave. Por mbi mesatare, rritje tumori mund të ndodhë në një hapësirë prej disa muajsh. Kur të këshilloheni me mjekun Sa më shpejt që të vëreni ndonjë nga simptomat e listuara më sipër, është mirë të takohet me mjekun tuaj menjëherë. Kjo do të lejojë që ata të bëjnë diagnoza apo të vlerësojë gjendjen tuaj. Për më tepër, më parë ju akti mbi ndonjë shenjë të kancerit të mushkërive apo simptoma paralajmëruese, ju jeni më të aftë në parandalimin e kjo nga marrja e më keq. Konsultim të menjëhershëm me mjekun tuaj do t'u mundësojë atyre që të hetojë më tej për arsye simptoma të tillë për të përjashtuar kushte të tjera shëndetësore. Më poshtë është një listë të asaj që është njohur si simptoma fund fazë kancerit të mushkërive. Një duhet të punojë së bashku me mjekun e tyre për të shmangur të arritur këtë fazë: Ndjenjë • Inexplainable e lodhje • reduktuar oreksin • aches në nyje tuaj, kockat, ose konstante dhimbje koke • Bone fraktura që nuk janë të sjella nga lëndimi • ënjtur në fytyrë ose qafë • anomalitë në kushte tuaj neurologic Testet për mushkërive Kanceri Pasi keni parë me mjekun tuaj, analiza në vijim janë zhvilluar për të diagnostikuar ju: 1) kraharori x-ray: Kjo është bërë kryesisht për të pacientëve me ankesa të tepruar kollitjes dhe gulçim. 2) CAT Scan: Kjo metodë e skanimit në fusha të tilla si gjoks, kokë, bark, apo legen ndihmon të vlerësuar madhësinë e një tumori apo të vlerësuar se sa më larg që është përhapur. 3) Bronchoscopy: Në këtë metodë, mjeku juaj krijon një vizualizimi i drejtpërdrejtë i frymëmarrjes tuaj pas medikamente numbing ose sedations administrohen. 4) PET Scan: Ky mjet është përdorur për vlerësimin e tumorit, e cila gjithashtu përdor një kimike të njohur si radionukleidesh. Sapo tuaj të parë të kancerit të mushkërive shenja paralajmëruese të bëhet e qartë, është mirë që t'i nënshtrohen këtij testi për të ndihmuar në parandalimin e rritjes së shpejtë të tumorit.

0 komentet:

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info

100% Falas,Takime Online
by You4Dating.com

Emisioni ne TVSH- Shendeti s'ka cmim

Tirane, farmaci e klinika te paligjshme

  © You4Dating mundesoi'kete Publikim Kliko Vizito per me Teper Hap nje Konto Falas

ShkoLart