Carpenters at Greatest Risk of Asbestos Related Cancer

23.10.09

Karpentjerët në Greatest Rrezik i Azbesti Related Gaforres Nëse ndonjëherë një kujtesë ishte e nevojshme të ekspozimit ndikim të dëmshme për asbest ka pasur në punëtorë të industrisë në Mbretërinë e Bashkuar, ai erdhi në formën e hulumtimeve të reja të botuar në British Journal of Cancer kohët e fundit. Financuar nga Cancer Research UK dhe Health and Safety Executive, studimi më i madh botëror i këtij lloji në ndikon e ekspozimit asbestit gjetur se në disa profesione, të tilla si zdrukthtari, deri në 1 në 10 punëtorë mund të pritet që të zhvillojnë asbest kanceret lidhur me këtë, të tilla si kanceri i mushkërive apo Mesothelioma. Studim intervistuar më shumë se 2000 njerëz të lindur në migrant "foshnjës" brez në 1940 për të përcaktuar përqindjet e asbestit-sëmundje të lidhura në profesione të ndryshme. Për ata që ka punuar si Karpentjerët për më shumë se 10 vjet më parë ata ishin 30, hulumtuesit llogaritur se rreziku i zhvillimit të Mesothelioma mbi lifetimes e tyre ishte rreth 1 në 17. Kur gjasat e zhvillimit të kancerit të mushkërive shkaktohen nga asbest u shtuar në, rrezikut të përgjithshëm në këtë grup e zhvilluar disa forma të kancerit të lidhur asbestit ishte 1 në 10. Ajo nuk ishte vetëm në këtë varg Karpentjerët moshë që kishin një rrezik të ngritur e Mesothelioma dhe kancerin e mushkërive, rreziku për plumbers, electricians dhe decorators ishte gjithashtu edhe mbi normën për pjesën tjetër të popullsisë. Ndoshta një nga konstatimet më shqetësuese të studimit ishte se gjatë periudhës së pas luftës, rreth dy të tretat e meshkujve dhe një e katërta e grave ka punuar në disa pika në një punë ku kishte një potencial për ta që të jenë të ekspozuar ndaj pluhurit asbest. Duke folur për rezultatet e studimit, studiues plumb, profesor Julian Peto, i cili është i bazuar në London School of Higjienës dhe Mjekësisë Tropikale, tha: "Mbretëria e Bashkuar ka nivelin më të lartë të vdekurve nga Mesothelioma në botë. Rreziku është më i lartë në njerëz që ishin ekspozuar ndaj asbest para moshës 30. Duke marrë disa të dhëna mbi të gjithë njerëzit punët që kishte bërë ndonjëherë kanë treguar se rreziku në disa profesione, sidomos industria e ndërtimit, është më i lartë se sa kemi menduar më parë. Rregulloret e reja prezantuar në vitin 1970 të reduktuara ekspozimit ndaj asbest në fabrika por ekspozimin e madhe për fuqinë punëtore më të mëdha në ndërtim dhe industritë e ndryshme të tjera të vazhdueshme. " Si njoftimi për shtyp nga Health and Safety Executive njoftuar, ka aktualisht rreth 2100 diagnoza të reja të Mesothelioma çdo vit në Britani të Madhe, me rreth 5 herë më shumë raste në meshkuj si në femra. Ky numër pritet të rritet në vitet e ardhshme, si lloje kanceresh të tilla si Mesothelioma shpesh merr shumë dekada për të zhvilluar. Kompensim skema e qeverisë kanë qenë ngritur në mënyrë që ata të prekur nga ekspozimi ndaj asbest që shkojnë në zhvillimin e kancerit të do të marrin një ndihmë financiare, edhe pse në shumë raste me kohë këto kërkesa janë të përpunuara, sufferers kanë nënshtruar tashmë të kancereve. Kampe Solicitors ndihmojnë njerëzit të bëjnë pretendime të suksesshme për të bërë plagosje kur ata kanë pësuar lëndime ndërsa ankth ose duke u përfshirë në një aksident që nuk ishte faji i tyre.

0 komentet:

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info

100% Falas,Takime Online
by You4Dating.com

Emisioni ne TVSH- Shendeti s'ka cmim

Tirane, farmaci e klinika te paligjshme

  © You4Dating mundesoi'kete Publikim Kliko Vizito per me Teper Hap nje Konto Falas

ShkoLart